Velkommen til Sorgkafe!
Denne gangen har vi Sorgkafe et annet sted - Oslo Hospitals kirke (Gamlebyen kirke).
For deg som ønsker å starte i sorggruppe, gjennomføres det førstegangssamtaler i kirken samme kveld. Disse starter kl. 16.30, med en kort felles innledning før vi går videre i mindre grupper. Samtalene ledes av frivillige i Sorgtjenesten, og er et trygt rom hvor det er plass til både gråt og latter – og alt det som måtte røre seg i deg akkurat nå.
Denne kvelden fra 18.00 - 20.00 samles vi for å minnes dem vi har mistet. Denne gangen vil det også være mulighet for å lage en personlig krans til graven, med hjelp og materialer tilgjengelig for alle. Vi legger til rette for en rolig og god stund, med kaffe og enkel servering.
Kvelden er ledet av Oddrun Bøhlerengen (Fransiskushjelpen) og Signe Myklebust (Diakon i Gamlebyen og Grønland meninghet).
Program:
16.30 - 18.00: Førstegangssamtaler
18.00 - 20.00: Kransebinding, kaffe og prat
Velkommen til en kveld for minne, nærvær og fellesskap.
Adressen er: Ekebergveien 1, 0192 Oslo