Vi inviterer til Sommerbesøkskafe 27. mai for alle som er en del av Besøkstjenesten eller Sorgkafe på formiddagen. Dette blir en koselig ettermiddag med god mat, hyggelig samvær og rom for fine samtaler.
Har du en frivillig besøksvenn, er det ekstra hyggelig om dere kommer sammen – men du er selvfølgelig like velkommen om du kommer alene.
16.00 – 16.30: Velkomstpunsj og mingling
16.30 – 17.15: Middagsservering
17.15 – 17.30: Fortellinger fra Gamle Oslo
Tre personer fra historielaget i bydel Gamle Oslo kommer på besøk og deler historier om livet i Gamle Oslo i gamle dager.
17.30 – 18.00: Kaffe og dessert
Arrangementet er i menighetssalen i våre lokaler i Enerhauggata 4 på Tøyen, inngang fra Smedgata, ved siden av St. Hallvards menighet. Vi kan ikke tilby parkering, men det er vanlig beboerparkering i gatene rundt. Hvis du kommer med taxi tar vi deg imot enten utenfor inngangen eller nede ved gaten - bare husk å gi oss beskjed på forhånd.
Vi håper du har lyst til å være med og dele en hyggelig sommerkveld sammen med oss.
Hjertelig velkommen!